Шымкент қаласының
Білім басқармасының
"Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназиясы"
шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны
Телефоны приемной:
(87252) 20-08-91
(87252) 46-90-21
Версия для
слабовидящих
» » Әкімшілік сандық - сапалық құрамы
15
октябрь
2019

Әкімшілік сандық - сапалық құрамы

 

Т.Рыскұлов атындағы №25 мектеп-гимназия


Қызметкерлердің аты-жөні (Алфавит бойынша)

Қызметі

Диплом бойынша мамандығы

Білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұлттық біліктілік тестінен өткен бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беретін мұғалімдер (шебер, зерттеуші, сарапшы, модератор) (сетификат №, күні, айы, жылы) 

Әкімшілік-оқыту қызмет-керлердің оклады

Барлық сағат саны



2

3

6

8

21

39


Жанабаева Роза Уызбеккызы

Директор. информатика пәнінің мұғалімі

Математика, физика және информатика пәндері мұғалімі


1

9


Тоқаболат Айгерім Үсенбекқызы

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары. информатика пәні мұғалімі

Информатик 

Педагог-сарапшы 09.08.2018

1

9


Акпаева Айгерим Тасполатовна

Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары. информатика пәні мұғалімі

Физика және информатика пәнінің мұғалімі

Педагог-модератор 14.06.2018

1

9


Әбдрахметова Маржан Ерғалиқызы

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары. математика пәні мұғалімі

Математика 


1

9


Куандыкова Гулжамал Шаншаровна

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары. қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Қазақ тілі және    әдебиеті мұғалімі

Педагог-зерттеуші 09.08.2018

1

9


Онгарбаева Алима Бахытбековна

Директордың бейін бойынша оқыту жөніндегі орынбасары. орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Ұлттық мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі

Педагог-зерттеуші 09.08.2018

1

9


Айтенова Эльмира Коныскызы

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары. Бастауыш сынып мұғалімі

Саясаттану оқытушы. Бастауыш сыныптар мұғалімі

Педагог-модератор 14.06.2018

0,5

18


Макулбекова Ботакоз Исатаевна

Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары. "Сәндік қолданбалы өнер" үйірме жетекшісі

Кәсіптік білім


1

0


Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив